O meni

Moja fotografija
Slovenia
Po poklicu sem krajinska arhitektka, v srcu pevka. S svojim delom želim na vse druge ljudi prenašati sporočilo: »Pozitivnost, odgovorno delo, čudenje in ljubezen. To je vsebina, ki naj napolni moje in tvoje srce!« (foto: Janez Kotar)

torek, 28. oktober 2014

Vsaka pot konča se ...

Dragi prijatelji,

v prihajajočih novembrskih dneh imamo priložnost, da se vsak na svoj način poklonimo tistim, ki so tudi po smrti ostali v naših srcih. Pogrešamo jih, včasih se zdi, da brez njih nikakor ne gre. Spet drugič skoraj pozabimo nanje, ker mislimo, da bo tako lažje …

Sprejeti smrt kot darilo, ki ga vsak človek dobi »v paketu« že ob rojstvu, se zdi nepredstavljivo. Ko se pojavi kot dejstvo, smo žalostni, a pomaga, da se zares zavemo kratkosti našega življenja. To zavedanje nam daje možnost, da si izberemo povsem svojo pot, po kateri se namenimo.

Dovolite mi, da vas povabim na koncert z naslovom VSAKA POT KONČA SE … Po odmevnem koncertu v domači župniji v Ljubljani (Nebeški Jeruzalem, 5. 11.2013, župnija Štepanja vas) je tokrat priložnost, da se predstavim tudi na Koroškem, kjer si z možem Aljažem Ravnjakom ustvarjava skupen dom.


Svojega življenja si brez glasbe ne znam predstavljati. V njej najdem in delim čisto posebne občutke, Božji dotik. Je zahvaljevanje, prošnja in spomin. Vse to je moja, tvoja in naša GLASBA, KI TOLAŽI.

ISKRENO VABLJENI!

Vaša Kristina Angelika

Ni komentarjev:

Objavite komentar