O meni

Moja fotografija
Slovenia
Po poklicu sem krajinska arhitektka, v srcu pevka. S svojim delom želim na vse druge ljudi prenašati sporočilo: »Pozitivnost, odgovorno delo, čudenje in ljubezen. To je vsebina, ki naj napolni moje in tvoje srce!« (foto: Janez Kotar)

sreda, 10. december 2014

Podjetno v svet podjetništva!

Dolgo se nisem nič oglasila. Lahko bi rekla, da imam za seboj zelo intenzivno obdobje življenja. Nekako sem namenoma opustila pisanje bloga, ker sem želela po svoji stari (slabi?) navadi z nečem začeti znova. Iz nule. Imela bi svojo spletno stran ... ampak že še pride na vrsto. Preselila sem se. Zaprla svoj prvi s.p. in "popredalčkala" svoje raztreseno življenje. Začela sem z iskanjem zaposlitve na Zavodu za zaposlovanje ... to je kraj, kjer se končajo sanje ... o ne. Zame že ne :)

Jutri že začnem z novo poslovno priložnostjo, dobila sem 4-mesečno zaposlitev na RRA Koroška. Poleg tega sem v novembru začela pisati članke o urejanju vrta in naravi za Slovenske novice (priloga Raj doma). Dogovarjam pa se še za eno podobno zadevo. Navdih: Petra Škarja!

Sploh ne morem povedat, kako zelo komaj čakam, da začnem s službo. Ti negotovi dnevi, ko ne veš, kako boš pokril svoje stroške, ubijajo dušo. Tudi petje, ki mi navadno pomaga, da zlezem ven iz svoje temne luknjice nima učinka. In nato posije sonce. 

Ste se ga danes naužili?




Ni komentarjev:

Objavite komentar