O meni

Moja fotografija
Slovenia
Po poklicu sem krajinska arhitektka, v srcu pevka. S svojim delom želim na vse druge ljudi prenašati sporočilo: »Pozitivnost, odgovorno delo, čudenje in ljubezen. To je vsebina, ki naj napolni moje in tvoje srce!« (foto: Janez Kotar)

sreda, 2. april 2014

Flora, Poroka in Altermed

Od 14. do 16. marca letos je v Celju potekalo že tradicionalno sejemsko dogajanje združenih sejmov Flora, Poroka in Altermed, ki sta se jim pridružila tudi čebelarska dneva ApiSlovenija (sobota in nedelja). 

Dogajanja in ponudbe je bilo tudi letos kar veliko, prav tako je bilo temu primerno veliko število obiskovalcev. Na sejmih se je skupno predstavilo preko 400 razstavljavcev iz 15 držav, ki so predstavili svoje novosti, ter ob tem ponudili tudi sejemske popuste ter druge ugodnosti.

19. sejem Flora je minil v znamenju samooskrbe in slovenske pridelave. 13. sejem Poroka je bil kot najboljša ponudba poročnih izdelkov in storitev na enem mestu priložnost za zaročence, da izkoristijo popuste. 10. Altermed je tako kot vsakokrat prinesel mnoge nasvete za zdravo pomlad vseh nas. Veliko pozornosti so razstavljavci namenili predstavitvi primerov dobrih praks: kako je treba mladim pomen zdravega prehranjevanja in vsakodnevnega gibanja predstavljati na zanimiv način. Največje srečanje čebelarjev 37. ApiSlovenija je pozornost usmerilo v pregled stanja in ciljev čebelarstva v tretjem tisočletju ter predstavitvi dobrih čebelarskih praks. 

Več: revija Moj mali svet, številka 4, letnik 46/2014

Ni komentarjev:

Objavite komentar