O meni

Moja fotografija
Slovenia
Po poklicu sem krajinska arhitektka, v srcu pevka. S svojim delom želim na vse druge ljudi prenašati sporočilo: »Pozitivnost, odgovorno delo, čudenje in ljubezen. To je vsebina, ki naj napolni moje in tvoje srce!« (foto: Janez Kotar)

nedelja, 17. februar 2013

Vloge, ki jih živim …

Vsak človek živi različne vloge. Poznavanje in uspešno usklajevanje svojih vlog je temelj življenjske sreče, hkrati pa se moramo zavedati, da smo mi sami več kot le različne vloge, ki jih igramo v svojem življenju. Nekatere vloge smo si sami izbrali in v njih uživamo, hkrati pa imamo vsi tudi nekaj vlog, za katere menimo, da smo bili vanje potisnjeni proti naši volji. Na nas je, da razmislimo, če nas vloge, ki jih igramo v življenju, res izpolnjujejo in če so tiste vloge, ki jih ne želimo več igrati, res nujne.

Zadnje čase se spet precej obremenjujem glede vsega, kar me zadeva v življenju. Najhuje je seveda na področju financ, ampak saj bo. Iščem neko obliko študentskega dela, da lahko »ubijem dve muhi na en mah« torej iščem denar in izkušnje za naprej. Moja poslovna ideja se počaaasi a vztrajno razvija (denarja neposredno pa od tega še ne bo), morda jo bom prijavila sem: http://www.roglab.si/sl/footcol1/kreativni_izziv/2013/sto_procentni_popust. Hkrati je tudi skrajni čas, da več naredim tudi za magistrsko nalogo.

Razmišljam o vlogah, ki jih igram. Počasi se poslavljam od vloge finančnice APZ Tone Tomšič, saj mi to delo vzame preveč časa. Pri APZ-ju bom kot pevka vztrajala največ do konca avgusta, ko gremo po lovoriko Grand Prix Europe v Arezzo :). Z jesenjo tako načrtujem nekaj povsem novega (imam še kar nekaj neizpolnjenih želja, tudi dodatno usposabljanje in izobraževanje), kar pa je za enkrat še bolj v meglo zavito, več možnosti je odprtih.

Več se ukvarjam tudi s skrbjo za svoje telo (in duha). Morda je tudi to ena vloga, ki jo R. Covey v knjigi 7 navad zelo uspešnih ljudi predstavi kot zelo pomembno navado: brušenje žage. Pravzaprav je skrajni čas, saj redno dobivam sporočila telesa, da delam nekaj hudo narobe (otečeni mandlji že kar vsak teden, glavoboli, boleča mišica za in pod desno lopatico na hrbtu …). Včasih se počutim kot »stara mama« in za vse sem čisto sama kriva. Komaj čakam pomlad in delo na vrtu!

Verjamem in upam, da mi bodo vse te izkušnje zelo koristile pri odkrivanju in promociji prave kakovosti življenja in bivanja. Pa lep in uspešen teden vsem skupaj, vabljeni h kometiranju!

Ni komentarjev:

Objavite komentar