O meni

Moja fotografija
Slovenia
Po poklicu sem krajinska arhitektka, v srcu pevka. S svojim delom želim na vse druge ljudi prenašati sporočilo: »Pozitivnost, odgovorno delo, čudenje in ljubezen. To je vsebina, ki naj napolni moje in tvoje srce!« (foto: Janez Kotar)

torek, 29. oktober 2013

Nebeški Jeruzalem (VABILO na koncert)

Kristina Angelika pripravlja prvi koncert za domačo publiko
Cerkev svetega Štefana, Štepanja vas, Ljubljana, 5. november 2013 ob 19:00

Naj melodije s cerkvenega kora vsakodnevne skrbi in bremena, ki nas morda spremljajo že dlje časa, odnesejo daleč stran. Ko bo pravi trenutek nam bo tišina vrnila odgovor za rešitev in napredek. Koncert je zame priložnost, da vam na svoj način pokažem, kaj sem se naučila na podlagi najtežjih trenutkov svojega življenja. Vse je tako, kot mora biti. Zato sem danes to, kar sem.

Kar ste nekdaj z zaupanjem položili vame, sedaj prihaja na plan in neustavljivo raste. Hvala vam!



Glasbo ustvarjajo: Kristina Kastelic (sopran), Benjamina Kolar (orgle), Aljaž Ravnjak (kitara)

V okviru obreda svete maše in po maši boste slišali nekaj duhovno-ritmične glasbe: Nebeški Jeruzalem, Znova se lahko rodiš, Poj ljubezni;

precej klasične sakralne glasbe: Andrew Lloyd Webber: Pie Jesu, J. S. Bach / C. Gounod: Ave Maria, Vivaldi: Domine Deus, Cesar Franck: Panis angelicus, Gabriel Faure: In Paradisum;

sodobno cerkveno glasbeno delo Johna Rutterja: Gospod te blagoslovi (sopran: Kristina Kastelic, alt: Valentina Žitek, tenor: Aljaž Ravnjak, bas: Benjamin Fele);

in nekaj prelepih slovenskih bolj ali manj ljudskih cerkvenih pesmi:
Strečansky: Najlepši dar, A. M. Slomšek, Zafošnik: V nebesih sem doma

Vabljeni!

Ni komentarjev:

Objavite komentar