O meni

Moja fotografija
Slovenia
Po poklicu sem krajinska arhitektka, v srcu pevka. S svojim delom želim na vse druge ljudi prenašati sporočilo: »Pozitivnost, odgovorno delo, čudenje in ljubezen. To je vsebina, ki naj napolni moje in tvoje srce!« (foto: Janez Kotar)

sreda, 12. marec 2014

500 podjetnic - predstavitev

Pozdravljeni, 

sem Kristina Angelika. Po poklicu sem krajinska arhitektka, v srcu pevka. Svoje nastajajoče podjetje skrbno načrtujem že v času dokončevanja študija. Po duši sem umetnica, rada vrtnarim in iščem različne načine za samooskrbo na Slovenskem. Redno pišem članke za revijo Moj mali svet in si želim soustvarjati slovensko vrtno kulturo s projektom, ki sem ga poimenovala: Slovenski vrt danes. Želim si, da bi zmogla s svojim delom vidno vplivati na kakovost slovenskega prostora v smislu večje prepoznavnosti naše krajine in lepot, ki jih na tako majhnem koščku sveta ne premorejo nikjer drugje. Preverjeno! Iščem podobno misleče ljudi, ki bi drug drugega spodbujali k vzdržnemu razvoju tega, kar imamo. Nekoč bom postala najboljša krajinska arhitektka in pevka v eni osebi. Na videz nezdružljivi dejavnosti bom na svojstven način povezala in posnela CD ploščo z glasbo, ki tolaži. V svojem življenju sem namreč tudi jaz izkusila zelo grenke preizkušnje, ki pa so me naredile močnejšo. Danes pravim, da je smisel življenja v izkušnjah, dobrih in slabih. Najbolj sem ponosna na to, da se že tri leta preživljam sama in lahko rečem, da sem največje spremembe na poti k uspehu naredila prav v tem času. Po končanih izpitih sem se odločila za učenje solopetja in v letu in pol prišla tako daleč, da vas lahko v aprilu letos povabim na operno predstavo Figarova svatba, v kateri pojem glavno vlogo Susanne. V bodoče bom vesela vseh novih izzivov na področju glasbe in krajinske arhitekture, dolgoročno pa si želim ustvarjati duhovno, meditativno glasbo z zvoki iz narave ter vrtove, otroška igrišča in druge odprte prostore načrtovati v novem slovenskem slogu, ki ga razvijam.

Ker opravljam študentsko delo v podjetju Semenarna Ljubljana d.d. ter načrtujem še več sodelovanja z njimi bom danes na dogodku 500 podjetnic nosila majico Semenarne Ljubljana. Poiščite me :)

Želim vam skrajno lep dan!

1 komentar:

  1. Predstavitev je bila objavljena tudi tukaj: http://www.podjetnica.com/prijave-2/kristina-kastelic/

    OdgovoriIzbriši