O meni

Moja fotografija
Slovenia
Po poklicu sem krajinska arhitektka, v srcu pevka. S svojim delom želim na vse druge ljudi prenašati sporočilo: »Pozitivnost, odgovorno delo, čudenje in ljubezen. To je vsebina, ki naj napolni moje in tvoje srce!« (foto: Janez Kotar)

petek, 10. oktober 2014

Moj oktober je sončen!

Skrajni čas je, da se spet oglasim in moram vam povedati, da kot podjetnica super napredujem :)

Z oktobrom sem postala sodelavka Zavoda Pogreb ni tabu. Prihaja že tretja številka istoimenske revije, v kateri boste našli moj članek z naslovom Grob kot poslednji vrt. V okviru zavoda odgovarjam na vaša vprašanja v Svetovalnici za urejanje grobov in žalno floristiko.




Pred kratkim sem se zares preselila na Koroško, z možem zdaj urejava svoje stanovanje. Skupaj sva pred tednom dni nastopila na 20. dobrodelnem koncertu za Karitas Dravograd. Zaživel je tudi Koroški otroški pevski zbor Mohorjan, s katerim sem imela prvo vajo včeraj. Zbralo se je dobrih dvajset mladih pevcev, ki so še kako željni pevskega znanja in nastopanja. Skratka, veliko se dogaja in še več se bo!


V ponedeljek vam pa sporočim, v katerem tiskanem mediju lahko najdete prvi intervju z menoj.

Ljubite življenje in bodite sončno še naprej!

Ni komentarjev:

Objavite komentar