O meni

Moja fotografija
Slovenia
Po poklicu sem krajinska arhitektka, v srcu pevka. S svojim delom želim na vse druge ljudi prenašati sporočilo: »Pozitivnost, odgovorno delo, čudenje in ljubezen. To je vsebina, ki naj napolni moje in tvoje srce!« (foto: Janez Kotar)

nedelja, 12. oktober 2014

Pokopališče na avstrijskem Koroškem

Danes sem bila po spletu okoliščin (nedelja - družinski dan, a zaseden s pevskim nastopom mojega moža za predstavo z AFS France Marolt iz Ljubljane) v Avstriji. Na lep jesenski dan sem se z vso zbranostjo in pozornostjo sprehodila po malem pokopališču v kraju Sele.

Velika večina grobov je že urejenih z novo jesensko ureditvijo, prevladuje uporaba jesenske vrese, Calluna vulgaris v različnih barvah, nekaj pa je tudi grobov s kombinacijo trajnic in enoletnic.

Posebno pozornost sem tokrat namenila kipcem in drugim dodatkom, ki jih v Sloveniji nimamo veliko (vsaj ne toliko kot jih je na tem avstrijskem pokopališču). Če vas zanima, kaj vse sem videla, si oglejte spodnje fotografije. Morda dobite kako idejo tudi za ureditev vašega groba.

Sele - stara in nova cerkev
Pokopališče v objemu narave
V miren spomin
Krasna kombinacija cvetja v vazi in zasaditvi
Ptičje napajališče











Rožnata vrtnica, ki še kar cveti

Ni komentarjev:

Objavite komentar