O meni

Moja fotografija
Slovenia
Po poklicu sem krajinska arhitektka, v srcu pevka. S svojim delom želim na vse druge ljudi prenašati sporočilo: »Pozitivnost, odgovorno delo, čudenje in ljubezen. To je vsebina, ki naj napolni moje in tvoje srce!« (foto: Janez Kotar)

ponedeljek, 17. december 2012

Ganljiv nastop


Včeraj je v župnijski cerkvi sv. Štefana v Štepanji vasi potekala Akademija ob 50-letnici župnije. Po slovesni sveti maši je sledil dolg program, na katerem so se na svojstven način predstavile skupine in posamezniki, ki so v župniji aktivni na najrazličnejših področjih.

Župnija obsega področje Štepanje vasi, Gmajne, Hrušice ter Bizovika. V Štepanji vasi je župnijska cerkev sv. Štefana, v Bizoviku pa podružnična cerkev sv. Nikolaja. V župniji deluje kar nekaj pevskih in drugih skupin. Na včerajšnji prireditvi se je Bizoviški pevski zbor predstavil s pesmijo Georga Zangla Pojoč se oglasimo. Druga točka na kateri sem nastopila je bila spomin na vsakoletne Prešernove proslave. Ob spremljavi Lucije Strmšek sem zapela Ave Marijo skladatelja Franza Schuberta. Z nastopom sem zelo zadovoljna.

Ker sem se odločila za originalno verzijo pesmi v nemščini, so me po prireditvi nekateri spraševali, zakaj pojem v tujem jeziku. Vsem tem ljudem sporočam, da je tudi zame slovenski jezik velika vrednota, vendar je bilo tokrat zame sporočilo pesmi pomembnejše. Menim, da je originalna verzija pesmi povsem nekaj drugega kot številne priredbe. Prinaša vso širino, ki jo je ustvaril skladatelj. Tega se v svojem bistvu ne da ponoviti v nobenem drugem jeziku. Ko enkrat poznaš original, lahko sporočilo tiste prve pesmi, ki je nastala v določenem kraju in času, preneseš v drug jezik, drugo okolje in drug čas. Vsekakor bom v svoj repertoar, ki ga pripravljam za razne priložnosti, vključila tudi isto pesem v latinščini in slovenščini.

Začeli smo nov teden. Mene ta teden čakajo trije božični koncerti z Akademskim pevskim zborom Tone Tomšič Univerze v Ljubljani. Mislim, da bo kar zanimivo, z veliko hitrostjo se namreč bliža božični čas. Pa lep in uspešen teden vsem!

Ni komentarjev:

Objavite komentar