O meni

Moja fotografija
Slovenia
Po poklicu sem krajinska arhitektka, v srcu pevka. S svojim delom želim na vse druge ljudi prenašati sporočilo: »Pozitivnost, odgovorno delo, čudenje in ljubezen. To je vsebina, ki naj napolni moje in tvoje srce!« (foto: Janez Kotar)

nedelja, 23. december 2012

Pričakovanje in načrtovanje

Sedem dni je naokoli in skrajni čas je za novo objavo. Moj pretekli teden je bil kar pester, tudi božični koncerti APZ-ja Tone Tomšič in SToP-a so bili zelo odmevni in uspešni. Konec sveta nas ni zmotil.

Danes zjutraj je moj znanec na Facebook-u objavil tole: Tu smo doma. Glasba in videoposnetek sta me močno nagovorila. Želim si, da bi v prihodnosti lahko sodelovala pri kakem takem projektu, saj gre za odlično sporočilo, ki naj dvigne vse Slovence, da skupaj nekaj spremenimo na bolje. 


Vsak pa mora začeti pri samem sebi. Morda je prav zato vse skupaj tako težko. Tudi jaz želim novo leto živeti drugače, kot sem do sedaj. Zato trenutno pišem svoj karierni načrt, preurejam stanovanje, urejam odnose ... Vseh skrivnosti vam takole javno ne izdam, bom pa vesela kakega obiska, javite se!



Vsem želim blagoslovljene in upanja polne prihajajoče božične praznike!

Ni komentarjev:

Objavite komentar