O meni

Moja fotografija
Slovenia
Po poklicu sem krajinska arhitektka, v srcu pevka. S svojim delom želim na vse druge ljudi prenašati sporočilo: »Pozitivnost, odgovorno delo, čudenje in ljubezen. To je vsebina, ki naj napolni moje in tvoje srce!« (foto: Janez Kotar)

nedelja, 16. december 2012

Zakaj Angelika?

Na spletni strani Statističnega urada RS je objavljeno, da imamo trenutno 86 žensk z imenom Angelika. V Sloveniji gre torej za precej redko ime (torej bo lahko moje novo ime dovolj prepoznavno). Poleg tega, da je ime redko, me je v skladnost z mojo osebnostjo prepričal tudi njen drugi pomen, ki opisuje posebno zdravilno rastlino.

Angelika je različica ženskega imena Angela (grško angelos: nosilec sporočila), to ime pa je nosila moja prababica Angela Dovjak, ki je bila močna osebnost svojega časa. Njena podoba je za vedno ohranjena na arhivskih fotografijah demonstracij v času osamosvojitve Slovenije, glede fotografiranja pa obstaja tudi resnična anekdota. Na poročni dan mojih staršev je namreč z besedami: »Jaz sem pa ta stara, jaz sem pa ta stara!« vztrajala, da mora biti na sredini fotografije.

Angelika kot rastlina spada v družino kobulnic. Iz korenike zraste mogočna listnata rozeta, iz katere požene v drugem letu rasti do dva metra visoko, votlo, žlebasto, zgoraj razvejano steblo, z veliki listi in zelenkastimi cvetovi. Skrivnost o zdravilnosti angelike naj bi nekemu mimoidočemu razkril angel Rafael kar "na uho". Angeliki so vedno pripisovali nadnaravne lastnosti, saj je resnično osupljiva in unikatna rastlina. V le nekaj dneh lahko zraste do višine že prej omenjenih dveh metrov zaradi svoje izjemne moči črpanja vode. Včasih so angeliko vzgajali v srednjeveških samostanih kot sredstvo proti kugi, velja pa tudi kot zdravilo za številne ženske bolezni in tegobe.

Različni pomeni, ki se skrivajo pod besedo angelika, zaznamujejo moje različne interese in področja delovanja. Želim si odkriti sporočilo, ki ga nosim v sebi, ter ga predati ljudem, ki me spremljajo na moji poti.

Želim vam lepo nedeljo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar