O meni

Moja fotografija
Slovenia
Po poklicu sem krajinska arhitektka, v srcu pevka. S svojim delom želim na vse druge ljudi prenašati sporočilo: »Pozitivnost, odgovorno delo, čudenje in ljubezen. To je vsebina, ki naj napolni moje in tvoje srce!« (foto: Janez Kotar)

sobota, 15. december 2012

Kristina Angelika se predstavi ...

Starši so mi pred približno četrtino stoletja izbrali ime Kristina. Po svojem osebnem mnenju sem zelo zanimiva in samosvoja oseba, verjamem v pravljice in se hitro vživim v skoraj vsak film. Lahko rečem, da sem svoje življenjsko poslanstvo že odkrila, vendar vsak dan izvem ali raziščem kako podrobnost več. 


Pred kratkim sem začutila potrebo, da svojemu imenu še nekaj dodam. Postala sem Kristina Angelika. Odločila sem se tudi, da bom pisala blog. Široko zanimanje in udejstvovanje na različnih področjih mi ne omogočajo, da bi se dovolj pogosto dobivala s svojimi prijatelji in znanci, zato je blog v prvi vrsti namenjen le-tem. Želim si, da bi me spremljali na moji poti, podali kak predlog in komentar ali se celo pridružili mojim akcijam. Blog namenjam tudi vsem drugim bralcem, ki bi me želeli spoznati. Zelo bom vesela vsakega izmed vas!

Naj svoj prvi blog zaključim s tole mislijo, ki mi jo je nekoč nekdo zašepetal v uho: »Pravljice niso za to, da nam povedo, da zmaji obstajajo, temveč zato, da nam jih pomagajo premagati«. Želim vam obilo veselja ob branju mojih vrstic :)

Preberite tudi tole: Zakaj Angelika?


Letnemu času in globokemu razmišljanju primerna avtorska fotografija: Zbiljsko jezero

2 komentarja:

  1. Peter - krajinski arhitekt24. junij 2013 ob 16:23

    Zbiljsko jezero v zimskem jutru, ko se nad vodo dvigajo meglice, ima poseben čar. Sem bil tam konec januarja in je res lepo. Sicer je pritiskal hud mraz, bunda in rokavice niso pomagale, toda se je splačalo. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Preberi tudi: http://kristinangelika.blogspot.com/2012/12/zakaj-angelika.html

    OdgovoriIzbriši