O meni

Moja fotografija
Slovenia
Po poklicu sem krajinska arhitektka, v srcu pevka. S svojim delom želim na vse druge ljudi prenašati sporočilo: »Pozitivnost, odgovorno delo, čudenje in ljubezen. To je vsebina, ki naj napolni moje in tvoje srce!« (foto: Janez Kotar)

sobota, 17. avgust 2013

Koliščarski dan 2013

OBJAVA 24.8.2013:
Nagrajenec bo znan, ko bom dobila vsaj 100 izpolnjenih anket (na Koliščarskem dnevu jih nisem dobila toliko). Dostopne bodo predvidoma v začetku septembra v Mestnem muzeju v Ljubljani v sklopu nove stalne razstave povezane z Ljubljanskim barjem. 

Hvala vsem, ki ste ankete že izpolnili!

PRVA OBJAVA 17.8.2013: 
Pravkar se odpravljam na Koliščarski dan 2013, ki je danes na Igu, malo grem "pofirbcat". Vse udeležence, ki še pridete na to današnje prijetno preživljanje sobote na Ljubljanskem barju, prosim, da na kraju dogodka izpolnite mojo anketo. Na voljo bo 120 izvodov, izžreban pa bo tudi nagrajenec, ki bo objavljen tukaj na blogu prihodnji teden.

Nagrada: Nasvet krajinskega arhitekta v vrednosti 100 € (svetovanje za ureditev vrta ali manjše zasaditve oziroma nasvet po dogovoru).

Anketa za potrebe magistrske naloge z naslovom Prepoznavnost in trženje krajine Ljubljanskega barja za potrebe turizma bo na voljo nekje na prireditvenem prostoru najkasneje opoldan.

Želim vam prijeten obisk Ljubljanskega barja!

Preveri linke spodaj:
http://www.napovednik.com/dogodek260924_6_koliscarski_dan
http://dejanveranic.wix.com/vdezelikoliscarjev

Ni komentarjev:

Objavite komentar