O meni

Moja fotografija
Slovenia
Po poklicu sem krajinska arhitektka, v srcu pevka. S svojim delom želim na vse druge ljudi prenašati sporočilo: »Pozitivnost, odgovorno delo, čudenje in ljubezen. To je vsebina, ki naj napolni moje in tvoje srce!« (foto: Janez Kotar)

ponedeljek, 11. november 2013

Vtisi preteklega tedna (drugi del)

No, tole sem vam še dolžna, preden si do konca organiziram naporen dan, ki me čaka jutri. Vstajanje ob pol petih ali prej je skoraj že rutina, ampak vse je za nekaj dobro, kajne? 

Preteklo soboto sem imela čast nastopati v Radljah ob Dravi na državnem prvenstvu v kombinaciji 10 plesov. Ples imam sicer zelo rada, vendar si med takimi zvezdami plesat niti ne upam :) sem pa bila povabljena, da zapojem.

V začetnem delu prireditve sem zapela slovensko himno in nato ob spremljavi kitare z Aljažem Ravnjakom še pesem Zemlja pleše. Spet sem uživala na odru. Da ne bo kdo slučajno rekel,  da pojem samo žalostne pesmi :) Bilo je kratko, a zelo sladko, še posebej potem, ko sem izvedela, da je v kategoriji starejših mladincev zmagal "žlahtnik" Jure Bergant s svojo soplesalko Ano Mesec. Čestitam!

V preteklem tednu sem se po izjemno močnemu doživljanju sveta okrog sebe (tako vsega dobrega kot tudi slabega) odločila, da bom v vsakem človeku še naprej iskala dobro. In da bom vse strahove in dvome premagala. "Strah je votel, od zunaj pa ga nič ni," ali kako že pravijo? 

Gremo novim izzivom naproti!

Ni komentarjev:

Objavite komentar