O meni

Moja fotografija
Slovenia
Po poklicu sem krajinska arhitektka, v srcu pevka. S svojim delom želim na vse druge ljudi prenašati sporočilo: »Pozitivnost, odgovorno delo, čudenje in ljubezen. To je vsebina, ki naj napolni moje in tvoje srce!« (foto: Janez Kotar)

sreda, 18. junij 2014

Načrt in izvedba balkonske zasaditve - nekaj se dogaja!

Se prav veselim, danes me čaka čudovit delovni dan. Kar poglejte si, kako se je začel. Zvečer objavim fotografije s terena!

Preverba zasaditvenega načrta doma

V glavnih vlogah:

Taxus media 'Hillii'

Pinus pumila 'Glauca'

Aster diffusus ‘Snowflurry’

Lavandula sp.

Rosmarinus sp.

Thymus sp.

Acer palmatum 'Fireglow'

Preverili pa bomo tudi tole novost na slovenskem tržišču: Urbanscape Green Cubes.

Gremo na teren!

Ni komentarjev:

Objavite komentar