O meni

Moja fotografija
Slovenia
Po poklicu sem krajinska arhitektka, v srcu pevka. S svojim delom želim na vse druge ljudi prenašati sporočilo: »Pozitivnost, odgovorno delo, čudenje in ljubezen. To je vsebina, ki naj napolni moje in tvoje srce!« (foto: Janez Kotar)

sreda, 18. junij 2014

Načrt in izvedba balkonske zasaditve - naloga opravljena :)

Vas zanima kako se v rožmarin ujame Ljubljanski grad?

Foto: Aljaž Ravnjak

Naj vam tokrat povem zgodbo preko fotografij.

Ena najlepših ljubljanskih teras ...
in prazno betonsko korito.

Obisk pridelovalcev okrasnih rastlin in izbor materiala

Zadnje priprave pred odhodom na teren
Prevoz materiala in delovne sile :)
Pomočnik, ki ni od muh
Preizkus novosti na tržišču (bomo videli, kako se obnese)
Nekaj umazanije na rokah
Vse rastline na svojih mestih ...
še lubje in kamni ...

in zadeva izgleda prav fletno :)

Kaj pa menite vi?

Saj veste: vedno me lahko pokličete in prisluhnila bom vašim željam.



Ni komentarjev:

Objavite komentar